A rendelés leadásakor lehetősége van a terméknél személyes átvétel-t választani címünkön csak rendelés leadása után! Címünk: Budapest, VI. kerület, Teréz krt. 32. Készleten lévő termékekre leadott rendelések esetén az aznap 12:00-ig (délig) leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk az Ön által választott futárszolgálatnak! Biztosak vagyunk afelől, hogy a termékeinkkel elégedett leszel. Ha bármely ok folytán szeretnéd cserélni a KameraTartozekok.hu-ról vásárolt termékeket, akkor 14 napon belül megteheted. Nincs más dolgod, mint a terméket sértetlenül, az eredeti csomagolásban a termék eredeti címkéjével visszaküldeni és leírni mire szeretnéd cserélni. Miután a termék visszaérkezett hozzánk a termék árát kupon formájában le tudod vásárolni az oldalunkon a cserére. A visszaküldéssel kapcslatban bővebb információ itt található: https://www.kameratartozekok.hu/termekek-visszakuldese-visszaposta A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok! Amennyiben terméket szeretné cserélni azt 14 napon belül tudja jelezni a számunkra. A cserére az alábbiak szerint van lehetőség: A visszaküldött terméket minden esetben központi raktárunkban bevizsgáljuk - a hibák és esetleges tévedések elkerülése végett. A csere termékre vonatkozó kupont, illetve a vételár visszaküldése ezt követően történik. Ritka esetben sajnos raktáros kollégáink, illetve futárszolgálatok is véthetnek hibát. Amenyiben ilyen hiba történne, kérjük vegyék fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen: Amennyiben termék meghibásodását, hibát észlelt, kérjük a kollégánkkal az alábbi oldalon vegye fel a kapcsolatot, a hibás termékről kérjük mellékeljen képet vagy videót amit egy kattintással fel tud tölteni a kollégánk részére: Regisztráció esetén lehetősége van új rendelések esetén hűségpontokat gyűjteni, amit később le tud vásárolni.Van lehetőség személyes átvételre?
Sima személyes átvétel választása esetén az aznap 12:00-ig (délig) leadott rendelések esetén tudjuk garantálni, hogy már másnap reggel át tudja venni a terméket.
Aznapi személyes átvétel választása esetén a 12:00-ig (délig) leadott rendelést már aznap 16:00-18:00 között át fogja tudni venni!
Személyes átvétel esetén másnap telefonon és vagy SMS üzenetben fogjuk értesíteni amint átvehető a rendelése.
Mennyi a szállítási idő?
A délig leadott rendeléseket általában már másnap kiviszi a futárszolgálat, Foxpost vagy GLS! Személyes átvétel esetében mi fogunk másnap telefonálni / SMS üzenetet küldeni.
A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben sms-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, kérjen értesítést a termék oldalán és a rendszer automatikusan küld majd üzenetet, amint van belőle készleten.
Raktáron nem lévő rendelésekre egyebekben nem tud az oldalon leadni rendelést!
Az egyes szállítási módokról itt tud tájékozódni:
https://www.kameratartozekok.hu/shop_contact.php?tab=shipping
Van lehetőség cserére?
Ki minősül fogyasztónak?
Milyen plusz költsége van ha termékcserét kér?
https://www.kameratartozekok.hu/termekek-visszakuldese-visszaposta
A visszaküldött termékről kuponkódot fogunk küldeni amit az oldalunkon le tud vásárolni. Egyéb plusz költsége nem lesz.
Mikor kapja vissza a pénzt visszaküldött termék esetén?
A visszaküldött termékeket minden héten pénteken vételezzük vissza, erről emailben tájékoztatást fog kapni.
(Azaz ha péntkene ad fel egy csomagot a következő visszavételezés az azt követő pénteken - 1 héttel később - lesz esedékes.
Nem azt a terméket kaptam amit rendeltem, mit lehet tenni?
https://www.kameratartozekok.hu/vasarlas-utani-megjegyzes-panasz
A termék meghibásodott, mit lehet tenni?
https://www.kameratartozekok.hu/vasarlas-utani-megjegyzes-panasz
Milyen előnye van a regisztrációnak?
Továbbá a rendelés nyomonkövetése is gyorsabb és könnyebb.
Esetleges termékvisszaküldés esetén a regisztrációnál van mód bejelentkezés után a "Megrendelés" fül alatt a termék / megrendelés visszaküldésének egyszerűbb kivitelezésére.
*14 napos elállásra fogyasztóként van lehetőség
Ha felmerülő kérdésedre nem találta meg a választ a menüben, keresd ügyfélszoglálatunkat az alábbi elérhetőségeken: